Willy fogs!

De vuelta a Delhi

Hola!

Bueno os escribo desde Delhi, Donde llegue ayer tras pasar 1 dia en Chandigarh, una ciudad muy poco india :P

Dia 17

Hoy marcho hacia Chandigarh, Voy en bus.

Durante el viaje nos hemos encontrado con un camion de ovejas volcado.. no veas la odisea para quitarlo de la carretera, un tractor empujando.. bueno.. tela.

5h y pico despues, supuestamente eran 4, llego a chandigarh.

Chandigarh es una ciudad especial, se creo para ser un pedazo de occidente en la India, y asi es. La disenyo Le Corbusier, para que os hagais una idea, todas las calles son linias rectas con rotondas en los cruces, esta totalmente estructurada por sectores, es como el Eixample de barcelona, pero toda la ciudad.

Ademas esta salpicada de parques y jardines por toda la ciudad.

Se nota a la legua que es distinta, los motoristas llevan casco, hay muchos mas coches, esta reventado de tiendas de marca, y como no, es carisima. El hotel mas barato que consegui encontrar son 600Rps. eso si, con aire, TV, y agua caliente.

Puedes acceder a algo mas barato en los sectores mas alejados del centro, pero como solo estare un dia aqui, prefiero un hotel centrico.

Realmente he venido porque quiero comprar un tripode y una mochila para la camara, y me dijeron que aqui lo encontraria. Desgraciadamente no es asi.

Me paseo por los parques y jardines todo el dia, hay uno llamado Rock Garden que es muy curioso, es una hectarea de parque hecho totalmente de piedra, lleno de esculturas, hechas muchas de ellas con basura, enchufes, platos rotos etc.. La verdad es que recuerda un poco al parque Guell.




Dia 18

Hoy me voy para Delhi, a ver si alli tengo mas suerte y encuentro el tripode y la bolsa.

Ademas tengo que quedarme unos dias en delhi, ya que quiero hechar un vistazo al tema del visado.

El tren lento como no, pero bueno 5h y llego a Delhi. Vuelvo a mi anterior hotel, y sigue petado de mochileros, esta vez creo que hay muchos mas en la zona en general, quiza estan pasando los ultimos dias de vacaciones en Delhi...

ya os ire contando..

besitos a todos!

12 comentarios:

Unknown dijo...

Uala!! Maco el parc! Tens raó es molt occidental y no pega mucho però té una gran bellesa. En la meva opinió està molt influenciat per l'estil colonial tot i que no hi veig rastres de massa evidents de racisme que ja és raro! Clar que em falten elements... El parc també és de Le Corbusier? No li va gaire... Que guay una ciutat del gran Le Corbusier allà al mig! m'emociono... :') jejeje

Jonh Hernández dijo...

Ya sabia yo que a ti te iba a gustar :P

El parque es de Nek Chand, y la ciudad de le corbusier, aunque la empezaron otros dos pero uno palmo y el otro se retiro.. cosas que pasan..

Besito pitufa!

Unknown dijo...

Gracias per la info!! No lo puedo evitar soy una enamorada del arte y de la arquitectura!! ;D

Anónimo dijo...

Nas,

Que tal tot? Nos hem arribat avui de les vacances a Asturies!!!

Jo nose si duraras un any... pq no he fet el calcul, xo et deixes cada dia una pasta...

Ja has trobat el lloc per a fer el "petit somni"? xDDD

Records desde MdR.

P.D. Si respons els missatges... o ho fas amb INDI o en CATALÀ!!! XDDD

P.D2. Continuo opinant que t'has de perdre per alguns pobles, que això de tenir tele (vam veure lo de l'avio de barajas al cap de dos dies) etc... que tens més comoditats que nos de camping (vam comprar una lot als Xinos abans de sortir, i al segon dia sense piles i fins a dia d'avui xDDD).
ATT Dani

gemma dijo...

hola fillet com avui hem parlat estic mes confortada mes als teus germans no me dejan conectarma y menos me enseñan el isma diu k els atrres me enseñen y amb pusara el ordinado no creec k aixo arrivi inANTARE veura el mapa molts patons po tun para esta com sempra miran una peli

Anónimo dijo...

Vaja, quin problema amb la motxilla. Espero que trobis el trípode, crec que a Delhi el trobaràs sense problema. Et deixo dues adreces de botigues de fotografia que he trobat per internet, espero que et serveixin:

-Photosystems India Pvt. Ltd, New Delhi-49, 216-A/13, Gautam Nagar,Gulmohar Park 110 001

- Royal Broadcasting, Lajpat Nagar IV,New Delhi, E-142,IInd Floor, Amar Colony 110024

Vinga, a continuar amb el viatge i vigila el pressupost que espero continuar llegint les teves aventures durant molts mesos encara.

Salutacions
Inuk

Anónimo dijo...

que li pasa al teu tripode cutrehandmade?
la motxila que no val quina es? la daybag o aquell invent de enganxar un absorvidor de cuina com a parets de un porta camara?

una abraçada

Jonh Hernández dijo...

Thx Inuk!

lo he ecnontrado en el mercado que hay bajo una plaza en conaugh place.

Hay varias tiendas, pero la 234 es la que tiene las cosas de calidad.

He comprado una mochila Case Logic, no es la lowepro que queria, pero aqui lowepor tienen muy poco y caro, aunque barato para espanya.

El tripode alli consegui un Manfrotto.. increible :P el 785B grande.

Ambas cosas 8500 rupias .. pedian 10.000. son 130euros o asi, esta bastante bien..

Isma la bolsa que se me quedaba pequenya era el daypack (Pack que no bag XD) y como tu dices la adaptacion esa cutre.. realmente la culpa es de la cola del chino que me dejo Kevin, que se ha despegado entera..

sobre mi baston antimonos, trekking stick y monopod todo en uno.. es una basura xD Solo lo he usado para andar.. bueno y para darle a algun mono cabron.. pero lo del tripode... es basico, porque la diferencia entre los edificios y la luz de los cielos de aqui es muy exagerada y con mi mierda de reflex.. bueno el caso que por ahora para vosotros sera lo mismo, no espereis mejores fotos, pero cuando tenga un photoshop podre hacer cosas majas :)

venga un besito a todos!!

PD: Los putos chinos no me dan visado, ya os lo contare en el proximo post.

Keiro dijo...

Hola xurisu.

Avere, aniré per punts.

1.M'ha fet molta gracia la formalitat amb que has comensat els apunts de la india:

"Querido viajero, hoy le quiero hablar sobre el trafico."

2.Fantastica descripció: "Hemos partido la suspensión" muajaja (encara m'estic pixant)

3. Els boscos de SHIMLA són increibles, el aura de fred m'arriba fins aqui tio! la pau de les ombres i la boira em fica els pels de punta! I LOVE IT!!! jaja

4. Cada cop m'agraden més l'art hindú, les estuatues per ex. super decorades, detallades i molt colorides, aixo fa els deus molt realistes. (no paris de ferli fotos)

5. Els monos: Estic d'acord amb tu, el bitxo aquell era genial, jo ultimament ens els documentals, em fixu molt en les mirades, gestos, costums i no distem tant de ells, de fet sembla que apenes els hi faltin anys per ser com nosaltres, i no milers de anys.. Em preguntu, que deuen pensar quan els fem fotos, miren a la camara amb tanta complicitat que sembla que només ho aparentin, el ser salvatges.

6.Per cert, gràcies per la foto, es maca, una mica fosca i tal, pero res que photoshop no pugui solucionar ;). La del nen que passeja també es bastant reflexiva, i curiosa també la foto, que surt ell amb una pistola de joguina. Em preguntu, quina peli haurá vist per portar una “DESERT EAGLE” xDDD.

7.A proposit de les pelicules, tinc curiositat per saber, quin tipus de cine veuen per alli, em refereixo a quines pelis acostumen a ficar a la TV, fiquen cine actual? Dels 90? Alguna de chuck norris? jaja

8.Referent al Rock Garden, pues si, sembla molt al parc guell, pero amb petites diferencies, com l'ambient, el color de les estatues, no se, dona la sensació de que existeix desde fa centenars de anys, tot ple de vegetació al voltant, em recorda els paratges de la "easter island" amb els moais en grupitos xDD

9. Sobre lo del visat, sincerament, tal i com está el pais, ni ganes, corres el perill que et vegin fent fotos a una camara de seguretat i et fiquin a la presó fijo, avui al diari, comentaven coses dels jocs olimpics, i tela, per ex. gent que volia fer protestes pacifiques i cursava una solicitud a les comisaries de policia, els detenien i els ficaven en camps de treball com si fossin criminals! a més l'atmosfera es irrespirable, esportistes hospedats a la vila olimpica, la tira han caigut malalts, per la "calitat de l'aire" fatah! muy mal..

En fi, sort tens, de totes maneres no et negaré que unes fotos de la muralla xina, molarien molt! i si consiguisis una foto de la estatua de Bruce Lee a Bangkok, et faig un fill, que lo sepas jajajajaja :D

Bueno nen, espero que set curi bé el refredat.

Un Abrasu!

Keiro

Moises dijo...

Hola TT
He arribat avui de Andorra, he estat dos dies y no he pogut seguir-te, veig que cada cop tens mes fans, he conegut una noia que vol viatjar a l’Indià, però li fa pal fer-ho sola, li e dit que miri la teva web i que s’animi a acompanyar-te uns dies. Ja et contactarà es diu Marta.

Pedazo pessigada al teu pressupost, compra a de ser el teu últim recurs, demana ajuda tens molts seguidors, algun et pot deixar coses enviar coses a Delhi no es tan car.

Bé, que la fuerza te acompañe.

Aú a10.

Anónimo dijo...

Vaya por Dios, ¡y yo sin saber de la existencia de este blog!

No me lo he mirado todo pero lo haré, lo que sí he leído por ahí que no metías Australia en tu itinerario porque es un pais 'caro'. ¡Pues no! Para ir de 'backpacker' es de los mejores paises del mundo. Barato (obvio que no tanto como paises tercermundistas, pero barato al fin y al cabo) y muy sociable y bonico.

Después de meter el rollito de Australia, te felicito. Ya habíamos hablado alguna vez de esto, sobre todo a raíz de mi fuga a las antípodas y ya sabes que mi recomendación siempre era la misma: si puedes, vete. Lo has hecho, pues a disfrutar!

Iré pasando por aquí a ver como te trata el mundo.

Saludos del mejor wizard del mundo mundial.

Jonh Hernández dijo...

churrritaaaaaaaaaa

me alegro de verte por aqui :P

me planteare lo de australia, pero buff.. dentro de un anyo ya veremos xD